Pogoji poslovanja
SPLOŠNI, PRODAJNI IN PLAČILNI POGOJI
CENE
Vse cene so v EUR, fca skladišče prodajalca, brez DDV. Cene iz kataloga veljajo do odprodaje zalog blaga oz. do prenehanja veljavnosti prodajnega cenika. Akcijske cene veljajo v času objavljene akcije oziroma do razprodaje zalog.
NAROČANJE
Naročila sprejemamo osebno na sedežu podjetja, po telefonu, po pošti ali elektronski pošti na naslove, ki so objavljeni na spletni strani. Ti e-poštni naslovi so zaščiteni proti smetenju. Za pravilnost podatkov odgovarja naročnik.
Minimalne količine naročila za drobne artikle (kemični svinčniki, vžigalniki, obeski,…) so njihova originalna pakiranja (npr. 50 kos).
PLAČILNI POGOJI
Rok plačila za naročeno blago je po predračunu oz. po predhodno dogovorjenem odloženem roku. V primeru zamude s plačilom si pridržujemo pravico do zaračunavanja zakonskih zamudnih obresti.
POPUSTI
Za večja naročila vam po predhodnem dogovoru nudimo količinski popust. Popusti se med seboj ne seštevajo. Na artikle v akciji ni dodatnih popustov.
DOBAVNI ROK
Rok dobave za blago, ki je na zalogi in ne zahteva dodatne dodelave, je največ 7 delovnih dni od potrditve naročila, v primeru dotiska, graviranja, vezenja logotipa oz. napisov, pa se ta rok podaljša za čas, ki je potreben za dodelavo, to je 3-5 delovnih dni oz. po predhodnem dogovoru s stranko.
V primeru, da določenega artikla ni več na zalogi, se po predhodnem dogovoru s stranko
naročen artikel zamenja za cenovno primerljiv artikel. Prodajalec ne jamči ponovne dobave tega artikla.
ODPREMA IN DOSTAVA
Stroškov odpreme ne zaračunavamo. Po predhodnem dogovoru je dostava brezplačna pri naročilih večje vrednosti, v nasprotnem primeru kupec krije stroške dostave sam po ceniku dostavne službe. Blago se lahko prevzame tudi na sedežu podjetja na naslovu Pleteršnikova 18, 8250 BREŽICE.
OSTALA DOLOČILA
V primeru, da zaloga določenega artikla iz naše ponudbe (predvsem iz področja poslovnih daril) poide, ne jamčimo ponovne dobave blaga. Kupec je seznanjen, da so dovoljena manjša odstopanja blaga, prikazanega v katalogu (slike, velikost, barva,…) - nekatere slike so simbolične.
DOTISK, GRAVIRANJE IN VEZENJE
Ob naročilu izdelkov iz naše ponudbe lahko pri nas naročite tudi dotisk, graviranje, vezenje oz. kako drugo obliko dodelave vašega logotipa ali reklamnega napisa. Cene dodelave se formirajo po povpraševanju.
V primeru, da nimamo v našem arhivu vašega logotipa, nam ga pošljite v vektorskem zapisu (.cdr, .eps, .ai), v primeru pantone barv pa pripišite še številko. V kolikor logotipa nimate v primernem zapisu, vam lahko ponudimo našo grafično obdelavo, ki se dodatno obračuna.
KOREKTURA
Pravilnost dodelave mora biti s strani naročnika vedno potrjena s podpisom, žigom ali preko e-pošte. V primeru telefonsko sporočenih podatkov za pravilnost dodelave ne odgovarjamo.
REKLAMACIJE
Na količino blaga sprejemamo reklamacije ob prevzemu le-tega, reklamacije na kvaliteto pa sprejemamo v roku 8 dni od prejema blaga, a morajo biti napake ugotovljene komisijsko in posredovane z zapisnikom. Morebitna reklamacija ne velja za blago s tiskom ali vezenjem, v kolikor storitev ni bila naročena pri nas. Rok za rešitev reklamacije je 15 dni. Pri delni reklamaciji zapadejo v plačilo vse nereklamirane postavke računa. V primeru, da reklamiranega blaga ni mogoče več dobaviti, se za ta del izstavi dobropis ali pa vam poiščemo primerljiv artikel tako po ceni kot kvaliteti.
PRITOŽBE IN SPORI
Reklame Žarn, Franci Žarn s.p. (v nadaljevanju: Reklame Žarn) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podjetjem Reklame Žarn lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 713 070 ali po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Reklame Žarn se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Reklame Žarn prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor sporazum ni mogoč, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Brežicah.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Reklame Žarn ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Brežice, 01.05.2016
Direktor:
Franci ŽARN